Veelgestelde vragen

Deze pagina bevat informatie over de veel gestelde vragen aan de Van Doormalen Retail Groep. Staat uw vraag er niet bij? Klik dan hier voor het contactformulier, u krijgt spoedig antwoord.

+Wat moet ik doen bij ontevredenheid over een product?

Alle producten die u bij één van onze Albert Heijn winkels koopt, hebben een gegarandeerde kwaliteit. Wanneer uw aankoop een kwaliteitsafwijking heeft, kunt u het product bij de servicebalie omruilen voor een nieuw product of krijgt u het aankoopbedrag op vertoon van uw kassabon terug.

+Waar kan ik met een opmerking of compliment terecht?

Voor opmerkingen en/of complimenten kunt u terecht op deze website. Het is mogelijk een contactformulier in te vullen op de contactpagina. Ook kunt u altijd terecht bij de servicebalie in uw winkel.

+Waar kan ik solliciteren?

Wil je graag werken in één van de Teams bij Van Doormalen? Ga naar openstaande vacatures op deze website. Op de pagina ‘’Werken bij’’ is allerlei informatie te vinden over het werken bij Van Doormalen Supermarkten.

+Hoe werkt de zelfscanner?

Stap 1: Neem een winkelwagen en ga naar het meubel met de zelfscanners.
Stap 2: Scan uw bonuskaart en neem de handscanner die oplicht. U kunt de scanner in de winkelwagen plaatsen.
Stap 3: Scan de streepjescodes van de boodschappen door de gele knop van de handscanner in te drukken. U kunt de gescande boodschappen meteen inpakken.
Stap 4: Als u alles heeft gescand, zet u de handscanner terug in het meubel bij de betaalpaal.
Stap 5: Scan uw bonuskaart bij de betaalpaal en het totaalbedrag van de boodschappen verschijnt in beeld.
Stap 6: U kunt nu betalen met pin of chip. Hierna ontvangt u een kassabon met eventueel beltegoed en/of een entreebewijs.
Stap 7: Op de kassabon staat een streepjescode. Scan deze code om het poortje te openen.

Tips:

  • Wanneer er een 35% kortingssticker op een artikel is geplakt, scant u van dit artikel de streepjescode die op de kortingssticker staat, zodat de korting wordt verrekend bij de betaalpaal.
  • Wanneer u lege flessen hebt ingeleverd, scant u de streepjescode op de statiegeldbon vóór het betalen. Bewaar deze bon tot na de betaling.
  • Wanneer u mee doet aan een spaaractie, kunt u de zegeltjes e.d. vragen aan de informatiebalie.
  • De bonuskorting is niet zichtbaar tijdens het scannen. De korting wordt verrekend bij de betaalpaal.
  • Als u van eenzelfde product meer dan 1 stuk koopt, kunt u met de pijltjestoetsen het aantal bepalen of het product meerdere keren scannen. Als u echter verschillende smaken koopt van éénzelfde artikel, zoals bijvoorbeeld Cup-a-soup, dan verzoeken wij u iedere smaak apart te scannen, dan kunnen wij de verkrijgbaarheid beter organiseren.
  • Als u een product dat u gescand hebt wil verwijderen, selecteert u het product op de scanner en drukt u op de mintoets.
  • Bij een actie 3 halen 2 betalen scant u drie producten, bij de betaling wordt de korting automatisch berekend.
  • Wilt u meer informatie over een product, selecteer het product op de zelfscanner en druk op de i-toets. Om het informatiescherm te verlaten drukt u nogmaals op de i-toets.

Mocht u nog vragen hebben over de zelfscan?  Er is altijd een medewerker aanwezig in de winkel die u graag helpt of meer uitleg geeft.

+Wat kan ik doen als een bonusartikel is uitverkocht?

Het kan voorkomen dat een bonusartikel is uitverkocht. Om alsnog gebruik te kunnen maken van de bonuskorting kunt u een reclamecheque vragen bij de informatiebalie in de winkel. Deze cheque geeft u de mogelijkheid tot en met een week na het einde van de bonuskorting het artikel met bonuskorting te kopen.